Veelgestelde vragen
Mijn betaling wordt niet afgerond, ik kom niet verder dan "ABN/AMRO" wat kan ik doen?
Het kan gebeuren dat wanneer er tickets worden besteld via de Google App en je gaat naar het afrekenproces, dat je terug wordt gestuurd naar de vorige pagina of bij de bank keuze telkens ABN/AMRO de enige keuze is. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing voor dit probleem; helaas zijn Apple en Google nog steeds niet de beste vrienden van elkaar. Ons advies is om de tickets via een andere internetbrowser te boeken, bijvoorbeeld de browser die bij jouw besturingssysteem hoort, zoals Safari.
Lukt het dan nog niet, dan verzoeken wij je vriendelijk om de tickets via een desktop te boeken.
Ik kan niet het aantal tickets bestellen wat ik zou willen!
Indien het getoonde aantal tickets bij een bepaalde datum niet voldoende is voor uw gezelschap, dan betekent dit dat dit het nog beschikbaar aantal tickets is voor het Rondje Rotterdam op deze datum.
Annuleringsverzekering
Wij bieden de mogelijkheid om een annuleringsverzekering af te sluiten bij het boeken van tickets (3,50 per ticket). Je kunt dit doen voor de gehele groep of per ticket. Indien je bijvoorbeeld 4 tickets bestelt en voor slechts 2 tickets een annuleringsverzekering wilt afsluiten, boek dan eerst 2 tickets (zonder) en vervolgens nogmaals 2 tickets (met annuleringsverzekering). De voorwaarden worden meegestuurd met het aankoopbewijs van de tickets.
Ik wil graag iemand een Rondje Rotterdam cadeau geven, kan dat?
Dat kan zeker! Wij kunnen een cadeaubon uitschrijven voor het aantal tickets wat je cadeau wilt geven. Het is een papieren cadeaubon wat opgestuurd kan worden, maar je kan dit ook ophalen op ons kantoor in Rotterdam centrum. Neem contact met ons op via mail of telefoon, dan maken we het leukste cadeau klaar!
Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?
Wanneer je een cadeaubon hebt, kan deze verzilverd worden door naar ons kantoor te bellen of mailen. Het is niet mogelijk deze online te verzilveren.
Wij vragen hierbij o.a. naar de volgende gegevens: cadeaubonnummer (te vinden onderaan de cadeaubon met bijv. #000) en wij vragen de datum waarvoor je wilt boeken. De cadeaubon wordt dan omgezet naar een voucher, wat je toegangsbewijs is voor een Rondje Rotterdam. De voucher ontvang je per mail..
Hoe ontvang ik mijn tickets?
De bestelde tickets worden verstuurd via de mail, op het doorgegeven e-mailadres bij het bestellen van de tickets.
Ik ontvang geen tickets, hoe kan dat?
Wanneer je de tickets niet ontvangt, kan er iets zijn misgegaan tijdens het bestellen van de tickets. Neem hiervoor contact op met ons kantoor, zodat wij u verder kunnen helpen.Controleer voor de zekerheid of het juiste e-mailadres is gebruikt bij het bestellen van de tickets.
Hoe weet ik dat het bedrag betaald is?
Wanneer er online via ons ticketsysteem een ticket wordt besteld, ontvang je hiervan een mail met daarin de tickets. Hierbij spreekt het voor zich, dat de tickets zijn betaald.
Ik kan het ticket niet uitprinten, is dat een probleem?
Wanneer je over de mogelijkheid beschikt om het ticket te laten zien op je telefoon, is dit ook een mogelijkheid. Onze voorkeur blijft bij geprinte tickets.
Waar start en eindigt het Rondje Rotterdam?
Het Rondje Rotterdam start en eindigt bij de ingang van het ss Rotterdam.
Hoe en waar kan ik parkeren bij het ss Rotterdam?
Het ss Rotterdam beschikt over een grote parkeerplaats voor het schip. Het kost € 3,10 per uur om te parkeren, een dagkaart kost € 15,50. Het schip is ook te bereiken met het openbaar vervoer.
Vanaf de bushalte Rijnhaven kun je de bus 77 – ss Rotterdam nemen.
Heb ik een vaste plek in de bus?
In de bus van Rondje Rotterdam hebben wij geen vaste plaatsen. Onze ervaring heeft ons geleerd, dat het met groepen mogelijk is om bij elkaar te zitten, in overleg met de overige gasten.
Kan ik mee met een Rondje Rotterdam als ik slecht ter been ben?
Een Rondje Rotterdam is zeker ook mogelijk wanneer je slecht ter been bent.
De bus beschikt over een bagageruim waarin o.a. rollators, opvouwbare rolstoelen, scootmobielen etc. opgeborgen kunnen worden. Dit kan er bij elke stop uitgehaald worden, waarbij u hulp krijgt van de chauffeur.
Mag mijn hond of kat mee met een Rondje Rotterdam?
Helaas, zijn huisdieren niet toegestaan in de bus.
Kan ik gebruik maken van een toilet?
De bus beschikt niet over een toilet, maar u kunt tijdens de tussenstop gebruik maken van het toilet van het desbetreffende restaurant.
Mag ik mijn eigen consumpties nuttigen in de bus?
In de bus mogen helaas geen eigen consumpties genuttigd worden.
Kan ik de bus exclusief afhuren?
Het is zeker mogelijk om de bus exclusief te huren voor jouw gezelschap. Neem gerust contact op met ons kantoor, om de mogelijkheden te bespreken.
Dit zou ik ook nog even melden
Mis je hier nog een belangrijke toevoeging/vraag? Wij staan altijd open voor suggesties, laat het ons gerust weten.